"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

vineri, 20 ianuarie 2012

Cantece, poezii si fotografii... pentru ziua de 19 ianuarie 2012, Piata Universitatii, Bucuresti!


"Să nu vă fie frică", de Nicu Covaci, versuri inspirate de protestele din stradă

SĂ NU VĂ FIE FRICĂ!
FANILOR MEI, "cei ce poartă un nume"

SĂ NU VĂ FIE FRICĂ
DE SOARELE-O APUNE!
CĂCI RĂSĂRI-VA IARĂŞI
ŞI FĂRĂ RUGĂCIUNE.
SĂ NU VĂ FIE FRICĂ
CÂND NORI AU SĂ SE-ADUNE,
CÂND POTOPI-VA PLOAIA
ŞI BEZNELE-AU SĂ TUNE!

SĂ NU VĂ FIE FRICĂ
SĂ-I SPUNEŢI PROSTULUI CĂ-I PROST!
FĂCEŢI-L SĂ-ŞI DEA SEAMA
CĂ PÂN-AICI I-A FOST!
CĂCI NU AJUŢI NĂTÂNGUL
LĂSÂNDU-L SĂ SE PLIMBE;
DOAR CÂND PROSTIA DOARE
-I PROBABIL SĂ SE SCHIMBE.

SĂ NU VĂ FIE FRICĂ
SĂ ZICEŢI HOŢILOR CĂ-S HOŢI!
SĂ ÎI CUNOASCĂ LUMEA
ŞI SĂ-I URASCĂ TOŢI!
CĂCI MULŢI ÎŞI FAC AZI VEACUL
ÎN LUMEA ASTA MICĂ.
ÎI VA LĂSA NOROCUL,
SĂ NU VĂ FIE FRICĂ!

„SĂ NU VĂ FIE FRICĂ
SĂ VĂ PRETINDEŢI DREPTUL!“
- CU GLAS DE VIS ŞI-AMBROZIE
VORBEŞTE ÎNŢELEPTUL.
DAR ASTA NU SE FACE
ÎN COLŢ, BĂTÂND MĂTĂNII,
CI ALUNGÂND CU BÂTA
HIDOASELE DIHĂNII.

ŞI NU LEGA CU DRACUL,
ÎN VECI, NICI O FRĂŢIE!
CĂCI DE VEI TRECE PUNTEA
NU-I NIMENI SĂ TE ŢIE.
IAR CAPUL CEL PLECAT...
CE IUTE-L TAIE SPADA!
PRIVIŢI-I DREPT ÎN OCHI,
SĂ NU LE PLACĂ PRADA!

CINE LA URMĂ RÂDE
E ULTIMUL CE RÂDE...
SE BUCURĂ ROMÂNUL
DE ADEVĂRURI CRUDE.
ÎNŢELEPCIUNEA NOASTRĂ
NE-O TRAGEM DE LA OI.
... CE-AR FI SĂ-NTOARCEM PLACA
ŞI SĂ FIM LUPI ŞI NOI?

SĂ NU VĂ FIE FRICĂ
DE CEI CU BANII GÂRLĂ,
CĂ SUNT PUŢINI LA NUMĂR
ŞI SUNT CRESCUŢI LA TÂRLĂ!
CĂCI N-AU FACUT AVERE
FĂRĂ DE SILNICIE,
ÎN CÂŢIVA ANI POLITICI,
NUMIŢI... DEMOCRAŢIE.

SĂ NU VĂ FIE FRICĂ
DE CEI POSTAŢI PE SUS,
CE-ATÂRNĂ AZI DE GRINDĂ,
IAR MÂINE VEZI CĂ NU-S,
CĂ E SUBŢIRE SFOARA
ŞI MINTEA LOR E MICĂ.

SE SCUTURĂ IAR ŢARA,
SĂ NU VĂ FIE FRICĂ!
Nicu Covaci, 17 ianuarie 2012

Trupa TAXI a compus imnul protestatarului: "Strada mea c-un singur bec"
Taxi - Strada mea c un singur bec

Asculta mai multe audio folk


1. Dragi străini,
Ţara-i frumoasă, d-aia vrem să vină străinii să o vadă,
Să se plimbe-n lung şi-n lat pe... era să zic autostradă.
Deci veniţi, dragi străini, la noi e la fel ca în Seychelles,
Adică ce vreau să zic e c-o să vă coste la fel.
Aici, aici, aici

R: E ţara mea, e blocu' meu, e strada mea c-un singur bec,
E locu-n care viaţa-ntreagă vreau să îmi petrec.
E-adevarat, e-adevarat că sunt şi prea bătrân să plec.
Prea bătrân să plec.

2. Dragi străini,
Veniţi acum, pe bune, ar trebui să vă grăbiţi
Ca să prindeţi munţii acu' cât mai sunt împăduriţi.
Vizitaţi-ne mai repede, bucuraţi-vă de ofertă,
Veniţi acu' cât mai avem un pic de Vamă Veche şi Deltă.
Aici, aici, aici
R:

3. Dragi străini,
La banii noştri, câteva sute de tone de aur nu mai contează,
Aşa că mai bine vă dăm vouă auru', că voi ştiţi cum se exploatează.
Şi oricum e poluare, aşa că să nu vorbim cu ură.
Ce dac-o să fie la Roşia Montană un pic mai multă cianură?
Aici, aici, aici
R:

4. Dragi străini,
Deci veniţi, faceţi ce vreţi, că noi n-o să ne supărăm,
Da' sa ştiţi că există un lucru pe care n-o să-l acceptăm.
Aşa că vă avertizăm, vă spunem chiar cu vehemenţă:
N-o să lăsăm un străin să se bage-n sistemul medical de urgenţă!
Chiar dacă el l-a conceput,
Chiar dacă el l-a pus pe picioare.
Asta nu înseamnă că trebuie să-l lăsăm în continuare.
O, nu! De ce? Păi, pentru că aici

R: E ţara mea, e blocu' meu, e strada mea c-un singur bec,
E locu-n care viaţa-ntreagă vreau să îmi petrec.
E-adevarat, e-adevarat că sunt şi prea bătrân să plec.
Prea bătrân să plec.

BUG Mafia s-a alăturat protestatarilor din Piaţa Universităţii.

http://www.jurnalul.ro/observator/proteste-la-bucuresti-bug-mafia-601921.htm












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos