"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

vineri, 15 aprilie 2011

Despre cum se promoveaza turismul romanesc folosind fotografii fara drept de autor - episodul 5

Dragi prieteni,

din graba si nervii momentului, cred ca am uitat sa mai postez un raspuns, al celor de la ORDA.

Repar "greseala" mai jos:

MESAJ:
de laCristina Dumitru
cătreoffice@orda.gov.ro,
office@orda.ro

data11 aprilie 2011, 14:51
subiectSolicitare informatii
trimis degmail.com

ascunde detaliile 11 apr. (Acum 4 zile)

Buna ziua,

numele meu este Cristina DUMITRU si as dori sa ma ajutati cu cateva informatii legate de folosirea fara drept a fotografiilor.
Asadar, pe site-ul www.skytrip.ro am regasit vineri, 8 aprilie 2011, doua dintre fotografiile personale (posibil sa mai fie si altele, am sa mai caut). Am facut "print screen" si am salvat: vi le trimit in atasament. Fotografiile respective le puteti regasi aici: https://picasaweb.google.com/cristinadumitru1977/ItinerariiBuzoiene#5405964290207866338.
si aici:
https://picasaweb.google.com/cristinadumitru1977/CiorogarlaConaculGigurtuSiManastireaSamurcasesti#5532082383526469330

Am trimis doua zile la rand mail-uri catre societatea respectiva, semnaland acest abuz. Astazi, 11 aprilie 2011, vazand ca nu raspund, le-am trimis pe e-mail contract de cedare drepturi de autor, solicitand o anumita suma pentru fiecare dintre cele doua fotografii, precum si instiintarea ca voi rezolva in fata instantelor competente situatia ivita, in cazul in care nu semneaza contractul.
Urmarea: aceeasi liniste ca si pana acum, numai ca de pe site-ul www.skytrip.ro au disparut fotografiile in cauza.
Aveti cumva un sfat, o sugestie pentru mine? Ce as putea face mai departe pentru ca situatia sa nu se mai repete, dar si pentru a primi un beneficiu pentru perioada in care au fost folosite fotografiile respective?

Cu respect si multumiri anticipate,
--
Cristina DUMITRU

http://calatoriisifotografii.blogspot.com/
http://picasaweb.google.com/cristinadumitru1977


RASPUNS:
de laOffice
cătreCristina Dumitru

data11 aprilie 2011, 15:57
subiectRE: Solicitare informatii

ascunde detaliile 11 apr. (Acum 4 zile)

Pentru a va raspunde va rugam sa transmiteti datele de identificare complete: nume, prenume, firma(daca este cazul), adresa, nr.telefon.
Va multumim.

OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
Calea Victoriei 91-93, Bucuresti / Str.Transilvaniei 2, Bucuresti
Tel/fax 021 317 50 70 / office@orda.gov.ro / www.orda.gov.ro

SECRETARIAT DIRECTOR GENERAL
OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
office@orda.gov.ro
TEL/FAX 0213175070



Le-am transmis datele solicitate. Cand voi primi raspunsul, am sa-l postez, desigur...Cand il voi primi....

Cristina si Cristin DUMITRU

2 comentarii:

  1. Chiar am vrut să te întreb despre cei de la ORDA... Nu că mi-aș pune mari speranțe în această insituție, pentru că problema este foarte complicată în raport cu posibilitățile avute de ”victime” pentru rezolvarea și chiar demonstrarea adevărului. Dar măcar să știm și noi rostul/rolul instituției în astfel de situații.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteptam si noi raspunsul, Cristina! Ne poate ajuta si pe noi, asa ca multumesc pentru demersurile pe care le faci.

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos