"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

duminică, 26 august 2012

Camping in Romania

Pentru ca am remarcat un interes tot mai mare in randul turistilor romani pentru campinguri si locuri de campare cat de cat amenajate, si pentru ca ne place si noua acest gen de turism, ne-am gandit ca ar fi util un astfel de articol pe blogul nostru.

Vom posta detalii despre campingurile si locurile de campare pe care le-am "testat" personal, cu fotografii si date de contact. Preturile pot varia, asa ca pentru a avea informatii exacte trebuie sa le verificati personal inainte.

Am sa enumar mai jos campingurile in care am stat, in ordinea alfabetica a judetelor in care acestea se afla.

Judetul Brasov:

1. Vampire Camping, din judetul Brasov, loc. Bran
http://www.vampirecamping.com/
Adresa: Str. Principala, nr. 77 C, Bran, jud. Brasov.
Contact: tel.fix 0268.238.430.
Coordonatele GPS ale campingului, luate de noi de pe net, erau gresite...ratam si indicatorul cu campingul, destul de mic si de prost pus. Luati ca punct de reper statia Rompetrol de pe drumul principal. Localnicii nu prea stiu sa va indrume.
Pana la urma ajungem: ca toate campingurile din Romania in care am stat pana acum, si acesta este foarte fain: curatenie la toalete, la dusuri, la locurile de spalat vase si rufe...apa calda non-stop. Se ajunge foarte usor la Castelul Bran.
Exista si o terasa unde eu mi-am baut cafeaua de dimineata, servita alaturi de cateva prajiturele de catre proprietara campingului.
Noi am stat aici in 2011 si am platit 60 lei/noapte total.


2. Camping Darste
Camping Darste s-a mutat: http://campingdirste.ro/

Este un camping mare, cu locuri de campare si casute de lemn de diferite marimi - deci variante pentru toate buzunarele! Este curat, grupuri sanitare si dusuri destule (sunt doua cladiri destinate acestui scop). Bine pozitionat, linistit. Puteti ajunge usor in Brasov, dar si la Dambu' Morii de unde puteti ajunge la Canionul 7 Scari (denumirea corecta este Cheile 7 Scari). Ii gasiti si pe facebook!
Noi am stat aici in 2011 si am platit 26 lei/noapte total.

Judetul Caras Severin

3. Camping Trei Ape
Adresa: judetul Caras Severin, loc. Brebu Nou, statiunea Trei Ape.
Contact: 0724.910.270

Este un camping foaarte mic: doar cateva locuri de pus cortul si poate ar incepea cu greu si cateva rulote. Sunt si casute de lemn, cu etaj, care pot fi inchiriate. Exista o terasa acoperita, cu masa si canapele din lemn, unde va puteti pregati mancarea, iar alaturi este o terasa unde puteti cumpara ceva de mancare si de baut. Sunt si cele necesare unui gratar. Dusuri si grupuri sanitare foarte curate, apa calda non-stop. Este singurul camping din toate cele incercate de noi, si in tara si in strainatate, unde turistii au la dispozitie o bucatarie mare, complet utilata: oale, cratite, ulcele, pahare, tacamuri, frigider si congelator, doua aragazuri cu butelii.
Noi am stat aici in 2011 si am platit in total 24 lei/noapte.



4. Camping Sapte Izvoare
Adresa: judetul Caras Severin, statiunea Baile Herculane.
Contact:

Desi este situat intr-un peisaj extraordinar (langa rau, cu acces la izvoare termale), campingul este cel mai prost vazut si incercat de noi pana acum. Dusurile si toaletele sunt murdare si rudimentare (la dus este un furtul si cam atat), apa calda lipseste cu desavarsire. Este foarte aglomerat si foarte galagios, mai ales in zilele de la sfarsitul saptamanii. Din pacate nu am avut alta optiune. La receptie nu era nimeni, insa a doua zi dimineata a venit o doamna la noi si i-am achitat taxa de 10 lei / cort / noapte. Pentru ca accesul in camping este foarte abrupt, a trebuit sa ne lasam masina in afara lui, pe marginea soselei - destul de incomod, avand in vedere ca a trebuit sa ne caram cortul, saltelele, sacii si restul bagajului de camping.
Noi am stat aici in 2011 si costul total a fost de 10 lei/noapte.


5. Parcul National Cheile Nerei-Beusnita: loc de campare in apropierea pastravariei, la Districtul Silvic Valea Beului, judetul Caras Severin.


Nu exista toaleta, dusuri. Locul este ingradit si are un chiosc cu masa si canapele. Puteti face focul pentru a va incalzi/prepara mancarea. Este amplasat langa un rau asa ca puteti face o baie (rece!!!) si puteti avea apa pentru spalat vasele.
Nu avem date de contact, nu se face rezervare. Pe un panou din apropiere scrie ca taxa pentru campare este de 10 lei/cort/noapte. Noua nu ne-a cerut nimeni banii: am inteles de la ceilalti turisti ca trebuia sa faca acest lucru cineva de la ocolul silvic.
Locul de campare este ideal pentru traseele catre lacul Ochiul Beului, Cascadele Beusnitei si Cheile Nerei.
Noi am stat aici in 2011.

Judetul Constanta:

6. Camping Palace-Venus
http://www.campingpalace.ro/
Adresa: judetul Constanta, Venus
Contact: tel. mobil: 0743.337.855; 0762.688.055; 0721.110.870
E-mail: denisa_frumusik2007@yahoo.com



Campingul este foarte mare si pune la dispozitia turistilor vile, casute cu si fara baie, rulote, locuri de campare, terasa. Pana la plaja si la mare se poate merge pe jos cca 10 min. Are portar noaptea. Este curat si foarte spatios.


Judetul Hunedoara:

7. Camping Aurel Vlaicu
http://www.campingaurelvlaicu.ro/index2.html
Adresa: judetul Hunedoara, loc. Aurel Vlaicu, str. principala, nr. 155.
Contact: tel.fix: 0254.245.541, tel. mobil: 0722.548.499 si 0722.963.930.
De la acest camping nu avem fotografii pentru ca am ajuns foarte tarziu, noaptea, si am plecat dimineata devreme, pe intuneric...abia incepusera sa cante cucii! Nu-i un camping foarte, foarte mare, dar este loc suficient si pentru rulote, si pentru corturi; in plus, gasiti si doua camere la dispozitia turistilor. Grupul sanitar si dusurile sunt in regula, apa calda non-stop. Pentru cei care stau mai mult de o noapte este si o mini-piscina superba! Proprietarii sunt tineri (un olandez stabilit in Romania si o romanca) si foarte primitori: pe noi ne-au invitat la o bere, un suc, un vin sau o tuica...la alegere! Este inca un camping pe care il recomandam!

Judetul Ialomita:

8. Camping Amara
Adresa: judetul Ialomita, loc. Amara.
Contact: tel.mobil: 0732.898.105 (d-na Viorica) si 0732.898.106 (d-nul Victor).

Este un camping destul de nou; aici a existat loc de campare, insa in primvara, cand l-am vazut noi, finisau dusurile si una-alta pe la casute. Pentru ca aici sunt casute, dar si locuri de pus cortul, la alegere. Alimentarea dusurilor se face vara cu apa calda din lac, la discretia turistilor. In plus, proprietarii campingului au populat lacul cu pesti, astfel ca oaspetii campingului pot pescui gratuit. Este si o terasa imbracate in iedere absolut superba!

Judetul Mures

9. Mustang Camping
http://www.mustangcamping.ro/ROM/index.htm
Adresa: judetul Mures, loc. Campu Cetatii, nr. 16.
Contact: tel. mobil 0744.684.121.


Este foarte curat, foarte ingrijit si ofera o priveliste superba, fiind inconjurat de dealuri impadurite. In apropiere curge un izvor al carui susur il veti auzi noaptea, daca veti sta cu cortul. Cand am fost noi aveau si doua casute de lemn si voiau sa mai construiasca si altele. Tot atunci avea loc si o intalnire a rulotistilor. Proprietarii sunt tineri si foarte primitori! De aici puteti face drumetii catre Lacul cu Arini, dar si ceva mai departe, catre salina Praid. Toamna se organizeaza la Campu Cetatii "Parada baloanelor cu aer cald"; la aceasta am fost si noi in 2009, foarte frumoasa experienta!
Noi am stat aici in 2009.

Judetul Sibiu:

10. Camping Salisteanca Camping Salisteanca
http://www.salisteanca.com/
Adresa: judetul Sibiu, pe strada Baii, nr. 13, loc. Saliste.
Contact: dl. Iulian Parau, tel. fix: 0269.553.121, mobil: 0744.374.537.

Este un camping excelent din toate punctele de vedere: punctul sanitar si dusurile - cele mai faine vazute pana acum, liniste, copaci si flori. Proprietarii sunt extraordinar de primitori!
Campingul nu este foarte mare, insa are loc si pentru corturi, si pentru rulote, spatiu pentru spalat vase, spatiu pentru spalat rufe si chiar masa de ping pong. In aceeasi curte exista si pensiunea Salisteanca.
Foarte aproape de camping sunt ruinele cetatii dacice Tilisca pe care va recomandam sa le vizitati!
Noi am stat aici in 2011.

Judetul Tulcea:

11. Dolphin Camping din Delta Dunarii.
http://www.dolphincamping.ro/home_ro
Adresa: judetul Tulcea, loc. Sfantu Gheorghe.
Contact: Receptie - 0749.187.551
Informatii si rezervari - tel.fix: 021.230.05.07, 021.230.05.08; luni-
vineri: 09,00 - 17,00; e-mail:info@deltasfantugheorghe.ro


Campingul este situat cam la jumatatea distantei dintre debarcader si malul marii. Are loc de campare foarte mare, insa in mare parte la soare. Sunt si casute cu doua paturi unde va puteti caza. Exista in camping si o teresa unde se poate manca peste si se pot cumpara diverse bauturi. Seara se pot urmari filme in cinematograful in aer liber de langa terasa. Exista dusuri (sunt separate pentru baieti si fete, dar inauntru comune, nu cabine) si toalete. De la an la an insa, cei care au mers acolo, mi-au spus ca se cam degradeaza: incepand de la curatenia la grupurile sanitare, si pana la linistea din camping - anul acesta am inteles ca au facut si discoteca in cateva seri.
Noi am stat aici in 2009.

Judetul Arges:

12. Camping Dragoske
http://dragoske.xhost.ro/contact_ro.html#

Am mers acolo prima data pe 18-19 iulie 2015, iar a doua oara pe 25-26 iulie 2015. Nu este camping, ci loc de gratare: muzica la maxim (inclusiv manele), tipete, balamuc... Prima data am zis ca am avut ghinion. A doua oara a fost oribil: 10 ore de manele. N-am plecat pentru ca eram cu fetita noastra de un an si ceva si trebuia sa-i pregatim masa, sa o schimbam, etc. Sambata le-am cerut "petrecaretilor" sa dea muzica mai incet pentru a ne putea odihni dupa-amiaza. Au dat-o.... vreo 10 minute! Seara m-am dus la proprietarul campingului, cerandu-i sa rezolve cumva situatia, avand in vedere ca era ora 22.00. S-a dus la ei, au dat muzica mai incet, dar duminica la ora 08.30 au inceput iarasi cu manele... la MAXIM! La ora 09.00 am plecat din camping...
Nu mai calcam pe-acolo si ar fi de dorit ca cei care merg cu cortul (ca noi) sau cu rulota, sa fie avertizati despre cum stau lucrurile acolo! Nu dau alte date de contact, nu cred ca vrea cineva sa mai ajunga in acest asa-zis camping!




Pe masura ce vom mai merge in alte campinguri, am sa actualizez si am sa readuc pe prima pagina aceasta postare. Noi speram sa fie cat mai multe astfel de actualizari, dar mai ales sa fie de folos si altora ca noi.

Cristina si Cristin DUMITRU

9 comentarii:

  1. Felicitari pentru o postare utila, cred, multora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. de la mare departare de Romania va FELICIT

    RăspundețiȘtergere
  4. SUPER POSTARILE !!!! APROPO PENTRU TOTI IUBITORI DE NATURA , REPET - DE NATURA , POSTATI MAI MULTE POZE CU CAMPINGURI SAU LOCURI BUNE DE STAT CU CORTUL IN TOATA ROMANIA . CU DRAG UN SALBATIC .. ..... ATILA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Ne doream si anul acesta cateva iesiri cu cortul, urmate de postari si recomandari, dar planurile noastre de vacanta au fost amanate pentru cateva luni pentru ca vom avea un membru nou in "echipa", si sosirea este asteptata in cursul lunii august. Pana data viitoare, numai bine!

      Ștergere
    2. Multumim pentru aceste informatii. Si noi suntem impatimiti ai iesirilor cu cortul si chiar zilele acestea pregatim urmatoarea escapada.Am vrea sa stim daca ati fost la campingurile din Sighisoara si Sovata si cum vi s-au parut.Numai bine !!!!Nastere usoara !

      Ștergere
    3. Multumesc! Am stat si/sau vazut doar in campingurile despre care am scris. Numai bine!

      Ștergere
  5. Costica de la Iasi9 noiembrie 2014 la 20:55

    Felicitari pentru postarile expuse . Din anul 1980 , anual am facut concediile cu cortul , iar din 2004 cu rulota . Mi-am facut concediile , de-a lungul anilor , in hoteluri , cabane , casute , insa niciodata nu m-am simtit , mai bine si mai liber ca atunci , cand mergi cu cortul , sau mai nou cu rulota . Ai libertate , ai confortul si intimitatea de acasa oriunde mergi . Cristina si Cristi va felicit pentru informatiile expuse , si pentru informarea , colegilor si viitorilor nostri parteneri de excursii , iubitori de a trai in natura , chiar si in wechend sau concedii . Slava Domnului eu sunt pensionar si din primavara pana in octombrie vin acasa doar in vizita . Multa sanatate la toti excursionistii ! ! ! ! !

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos