"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

duminică, 8 iulie 2012

Cum a fost in excursia la Cazanele Dunarii

Dragi prieteni,

cu intarziere si cu scuzele de rigoare pentru ca nu ne-am grabit mai tare, va aratam cum a fost in excursia organizata de noi la Cazanele Dunarii: fotografii

Ceea ce nu am spus atunci cand am anuntat excursia a fost faptul ca vom avea si o tombola, in autocar, pe drumul de intoarcere. La plecare fiecare participant a primit un pliant cu detalii despre ce facem noi si cine suntem, o prezentare a traseului si cateva sfaturi utile, precum si un chestionar numerotat, numerele acestea participand la tombola organizata la intoarcere.

Premiile acordate de noi la tombola au fost:
- 1 sticla de vin Cuvee Ileana de la crama Stirbey
-1 pachet de cafea Roxelana Matinal de la Delicatese Florescu
- 1 borcan de dulceata de lapte cu sare de mare din Saschiz, de la Bacania Veche
Premiile au fost alese de noi cu mare drag, le-am oferit cu multa placere si ne dorim ca si in viitor sa putem oferi participantilor surprize din ce in ce mai placute si mai variate.

Ce va putem spune este faptul ca si pentru urmatoarea excursie, “Transalpina 2012″, am ales premii care sigur vor aminti celor care le vor castiga despre o frumoasa experienta, alaturi de “Excursii in Romania” si Asociatia Bucurestiul meu drag!

Traseu

 Ziua 1: 23 iunie 2012

Bucuresti – plecare ora 07.00;
Slatina -  sosire ora 10.00;
-  plecare ora 12.00;
- vizita la Herghelia Slatina;
- vizita la “Atletul Albanez” pentru o pauza de inghetata sau braga (cofetarie, gelaterie si bragagerie);
Strehaia -  sosire ora 14.30;
-  plecare ora 15.30;
- vizitare manastirea Strehaia;
Drobeta Turnu Severin -  sosire ora 16.30;
- timp liber, activitati la alegere;

Ziua 2: 24 iunie 2012

Drobeta Turnu Severin – plecare de la hotel ora 07.30;
Orsova -  sosire ora 08.00;
-  plecare ora 12.00;
- croaziera cu vaporul pe Dunare: Cazanele Dunarii;
Craiova -  sosire ora 15.00;
-  plecare ora 17.00;
- vizitare oras si pauza masa de pranz, la alegere;
Sosire in Bucuresti: aproximativ ora 20.30.

Herghelia Slatina



Bragageria "Atletul albanez" din Slatina




Manastirea Strehaia



Drobeta Turnu Severin





Ruinele cetatii Drobeta



Ruinele piciorului de pod construit de Apolodor din Damasc (sau de Burebista, dupa unii cercetatori)



La "Taverna Sarbului"



Cazanele Dunarii






In Parcul Romanescu din Craiova







Cu drag,
Cristina si Cristin DUMITRU

2 comentarii:

  1. Hei, ati fost in orasul meu la Atletul Albanez...sper ca ati incercat braga si limonada de acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm...normal...doar de-asta am mers acolo, am si scris... si sa nu uitam de inghetata!

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos