"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

luni, 14 martie 2011

Concurs de la Lumea Mare


Roxana de la Lumea Mare a avut o idee excelenta: un concurs referitor la 5 dintre cele mai putin umblate locuri in care am ajuns, si alte 5 locuri mai putin umblate in care ne-am dori sa ajungem: http://lumeamare.ro/2011/03/03/concurs-cele-mai-putin-batute-destinatii/
Azi, in ultima zi, ma inscriu si eu cu lista:
5 locuri mai putin umblate in care am ajuns:
1. Cetatea Colti, Romania;
2. Cetatea Feldioara, Romania;
3. Campu Cetatii, Romania (la Parada baloanelor cu aer cald);
4. localitatea Holasovice, Cehia;
5. pestera Skocjan, Slovenia;

5 locuri mai putin umblate in care mi-as dori sa ajung:
1. Cheile Nerei, Romania;
2. Dunarea, la Cazane;
3. la Focul Viu, jud. Buzau;
1. Amritsar, India;
2. Rovaniemi, Finlanda.

Nu sunt locuri extreme sau exotice, dar imi sunt aproape de suflet.

Urati-ne succes!

Cele bune,
Cristina si Cristin

9 comentarii:

  1. Rovaniemi?! Nuuuuuuuuuu, 10 times nuuuuuuu. Mergeti la Nordkapp, vara, cand prindeti midnight sun. Rovaniemi e kitsch pt ce spun ei ca e casa lui Mos Craciun! Laponia e toata faina, Rovaniemi ar putea fi doar o baza de vizitat si descoperire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va doresc sa ajungeti peste tot, unde va propuneti si sa constatati ca a fost tot atat de frumos pe cat vi-ati inchipuit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, Travelink Hawk!

    Liliana, multumim de sfaturi, notat! In Finlanda vrem sa mergem prima data iarna: ador zapada, frigul si plimbarile cu sania! Din Rovaniemi se fac niste excursii care noua ne-au atras atentia inca de anul trecut, si ne dorim sa le facem. Pana acum, cei care au ajuns in Rovaniemi si ne-au mai spus una-alta, au fost incantati! De gustibus....

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, da, da. Aia da. Cand ai scris Rovaniemi, mi s-a umplut creierul de kitsch de la casa lui Mos Craciun. Incercati Levi. Daca aveti bafta de a fi un grup mai mare, incercati sa cautati din timp sa inchiriati o cabanuta din aia de-a lor cu tot cu sauna, complet izolata. Dumnezeule, e de vis!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,
    Foarte frumos si interesant blogul vostru de calatorii.
    Ma intrebam daca vreti sa facem un schimb de link-uri, adresa mea este http://irinacomba.blogspot.com/
    Va multumesc si va doresc spor la calatorii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc! V-am adaugat in lista mea de bloguri. Cele bune, Cristina

    RăspundețiȘtergere
  7. Locurile sunt o minunăție!
    Multă baftă!

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos