"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

duminică, 20 iunie 2010

Cehia 2010 - castele, turnuri, munti, bere si sky-diving

Dragi prieteni,

tocmai am ajuns acasa dupa o vacanta de 2 saptamani in Cehia: suntem inca de pe drum, abia am adus bagajele de la masina, dupa o zi si o noapte calatorie.

Abia asteptam sa va povestim cum a fost: toate cate le-am vazut, gustat, incercat, baut si facut pe-acolo. Din titlu cred ca va veti face o idee despre ce va urma sa cititi la noi pe blog.

Una peste alta, nu mai tinem cont de oboseala ce abia acum a pus stapanire pe noi si va spunem ca am avut o experienta minunata, cu masina si cortul prin toata Cehia, insa punctul culminant a fost Praga. Atat prin ceea ce am vazut, dar si prin ceea ce am facut aici: adica sky-diving si un zbor de 75 min. cu avionul deasupra catorva dintre cele mai frumoase castele pe care le-am vazut vreodata!

Acestea fiind spuse, ne ducem la un dus fierbinte si un somn bun, dupa care vom reveni!

Cele bune,
Cristina si Cristin DUMITRU

Un comentariu: