"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

duminică, 15 ianuarie 2012

Ziua Culturii Nationale

Mihai Eminescu: "O naţiune din sânul căreia nu se ridică oameni de muncă ci paraziţi ce debitează fraze, e o naţiune pe care o aşteaptă ruina şi demoralizarea."

Cum am sarbatorit noi doi 162 de ani de la nasterea poetului: scandand in Piata Universitatii, alergati de jandarmi si sufocati cu gaze lacrimogene! Alaturi de noi, oameni de 40-50 de ani, care isi aminteau cum a fost in 1989! Mi s-a parut trist ca, dupa 22 de ani, erau tot in Piata Universitatii, strigand, alaturi de noi: "LIBERTATE!"

Si povestea unui alt fel de Badea Cartan: http://www.jurnalul.ro/observator/protest-universitate-bucuresti-batran-batut-jandarmi-601457.htm






2 comentarii:

  1. Drept spune(sic!) Eminescu!
    Voi aveti suflet de reporteri. Ne place mult poza in care se vad steagurile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!
    Am fost in Piata Universitatii ca sa demonstram. Nu puteam pleca de-acasa fara aparatul de fotografiat. Asa ca am vrea sa credem ca avem suflete de patrioti, iar mai apoi de reporteri. A fost o atmosfera emotionanta, mai ales cand oamenii au cantat Imnul Romaniei. Plus imaginea lui Caragiale in spatele nostru, borna pe care sta scris "Km 0 al democratiei romanesti", steagurile de pe statuile din fata TNB...

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos