"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

miercuri, 25 ianuarie 2012

Numarul 707

http://www.jurnalul.ro/observator/mircea-albulescu-un-fapt-adeverind-o-fapta-602534.htm








Asta-seara am fost in Piata Universitatii. Am mers pe jos, in ciuda vremii, de la Piata Romana. Spre deosebire de alte seri, cand auzeam scandarile de la mare distanta, acum le-am auzit abia cand eram pe la jumatatea Bulevardului Balcescu. Auzeam vocile, dar nu vedeam oamenii: ninsoarea si viscolul nu ma lasau sa privesc drept inainte. Pe la Intercontinental vantul m-a impiedicat sa inaintez. In cele din urma am ajuns si mi-am luat locul pe scarile Teatrului National.
Ansamblul statuar "Caruta cu Paiate" nu mai era acoperit cu steaguri si pancarte, ci doar cu zapada. Intre statui, protestatari si jandarmi, cativa tineri facusera un om de zapada. Cineva mi-a dat vreo 6 baloane: rosii, galbene si albastre. Langa carele de televiziune patru baieti imparteau ceai fierbinte, foarte bine organizati: cu oale imense, polonice si pahare de unica folosinta. Deasupra firelor de telegraf, cocotat intr-un fel de cusca metalica prinsa de un brat ca de macara, un cameraman indura viscolul si filma toata scena de sus.

Asta-seara au fost cateva lozinci noi fata de serile trecute. Imi amintesc doar doua: "La Jilava faceti loc/ Ca vine guvernul Boc!". Sau "Cine este trist/ Este securist!". Sau "Boc, Boc, Boc/ Demisia pe loc!" Sau "Jos, jos, jos/ Guvernul mincinos!".
Bineinteles, alaturi de altele mai vechi, dintre care amintesc doar una... restul vor urma: "Sa vina Roberta sa ne numere/ Sa ne numere/ Sa ne numere!"

In scurt timp a venit un domn cu numere. Ne-am obisnuit deja: ca sa nu mai spuna gurile rele ca sunt doar cativa protestatari, oamenii s-au organizat si incearca sa tina o evidenta a participantilor. Asa ca un domn se plimba de colo-colo cu numere. Eu am primit asta-seara numarul 707. Deci cam atatia oameni au protestat astazi, pe parcursul zilei, in Piata Universitatii. Chiar si pe vremea asta ingrozitoare! Tineri, pensionari, chiar si copii. Cu totii sub privirile vigilente ale jandarmilor. Asta-seara aveau pe ei niste impermeabile albastre. Erau si cativa echipati ca Testoasele Ninja, la metrou.

Incepand de astazi inainte, din pacate, marele absent de la protestele din Piata Universitatii va fi actorul Emil Hossu, care s-a stins din viata astazi, pe scena teatrului Nottara.
http://www.nottara.ro/artisti/actori/1/E/Emil_HOSSU

Ceva mai tarziu a venit si Cristi in Piata Universitatii. Am plecat cand incepusem sa seman si eu cu omul de zapada din fata Teatrului National.

Cristina si Cristin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos