"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

vineri, 27 ianuarie 2012

Zapada protesteaza!

YOUtUBE florin chilian SUFLETE DE SLUGA

Vezi mai multe video din muzica


Astazi... ceva mai multe fotografii din Piata Universitatii. Nu am stat prea mult. Insa am vazut pancarte si lozinci noi. De fapt, tot ce se intampla in Romania este scandat si "taxat" in Piata: " 1 miliard de euro furati / 4 oameni congelati". Cam asa s-au sintetizat operatiunile de deszapezire din ultimele zile.

In Piata exista si o coroana de flori, adusa pentru a-l comemora pe actorul Emil Hossu.

Si mai exista si multi, multi oameni de zapada. Tot imi doream eu sa fac si un om de zapada iarna asta... N-am mai apucat, era deja o mica armata de mogaldete de nea in fata Teatrului National.

As vrea sa trec aici titlurile unor foarte interesante articole citite in aceste doua saptamani:

http://vlad.ursulean.ro/la-un-ceai-cu-ultrasii-care-au-scris-manifestul-unei-generatii/

http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/29792/

Sloganul serii (cel putin cat am stat noi) cred ca a fost: "Au murit eroi/ Nu pentru voi!"

Si fotografiile promise:



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos