"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

marți, 24 mai 2011

Salvati caii salbatici din Padurea Letea, ultimii cai salbatici din Europa! (3)

Dragi prieteni,

am sa postez mai jos cateva fotografii realizate de voluntar Maria-Letiţia Chiculiţă la ferma nr. 8 din Urleasa, Braila, si nu pot fi reproduse decat cu acordul ei. Sunt fotografii ale cailor salbatici dupa ce au fost descarcati din TIR.

Le postez mai ales pentru cei care:
- raman indiferenti;
- considera "oamenii" specie superioara si privilegiata;
- pun bete in roate celor care vor si pot sa lupte pentru protejarea acestor animale;
- isi reduc intreaga viata la bani;
- considera ca nu au ce sa invete de la animale (un iapa a adoptat un manz a carui mama a murit in timpul transportului; caii supravietuitori nu treceau indiferenti pe langa caii cazuti, ci ii atingeau cu boturile);
- gasesc justificare pentru soferul care a transportat caii (in numar mult mai mare decat capacitatea maxima a TIR-ului, nu le-a asigurat conditii minime de supravietuire);
- justifica ceea ce s-a intamplat prin saracia si posibilitatile de viitor limitate ale celor din zona; dragii mei, refuz sa cred ca lipsa banilor poate justifica torturarea acestor animale! Caii au fost batuti, taiati, impunsi dupa ce mai bine de o saptamana au fost tinuti fara mancare si apa; manjii au fost despartiti de mamele lor, unii dintre ei foarte mici.
Acum ei au cea mai mare nevoie de ajutor: fiind foarte mici, trebuie hraniti cu lapte praf, pentru ca inca nu au inceput sa manance hrana vegetala.
Ii puteti sprijini prin diverse donatii.

Daca toate cele de mai sus justifica fotografiile de mai jos, precum si ironiile unor bloggeri care asteapta sa vada cum va decurge actiunea de salvare a porcilor salbatici din Letea, eu cred ca ar trebui sa ne gandim de doua ori inainte sa cerem ajutor semenilor de langa noi - s-ar putea sa primim un par in cap, in loc de o mana intinsa!









Cele bune,
Cristina si Cristin DUMITRU

2 comentarii:

  1. Saracii de ei in ce stare au ajuns, am vazut intr-un post precedent niste conturi, am sa incerc sa ajut si eu cum pot. Sper ca nu te superi ca am trimis un link pe facebook catre acest post, poate mai vad si altii care pot ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc, Vlad! Sa speram ca se vor insanatosi cei care vor ramane in viata. Ca vor depasi traumele...desi sunt sigura ca nu le vor uita. Dar mai ales sa speram ca nu se va repeta!

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos