"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

duminică, 13 martie 2011

Prin padure






De-acum a venit clar primavara! In acest sfarsit de saptamana am mers la Rosiori si am mers si la padure, dupa viorele si toporasi. Am gasit doar viorele, si acelea mai mult boboci decat flori. Dar ne-au bucurat ochiii, asa ca le-am facut o multime de fotografii ce speram sa va placa!

https://picasaweb.google.com/cristinadumitru1977/DePrimavara#

Pentru ca anul asta ne-am dori sa cutreieram cat mai mult padurile, sa surprindem viata care curge in ele, speram ca aceasta postare sa fie doar un prim episod dintr-o poveste despre natura.

Numai bine,
Cristina si Cristin

6 comentarii:

  1. Ce bine imi pare ca ati gasit viorele si ni le-ati adus pe blog! Am fost si eu la gradina mea de la tara in weekend si, desi trec printr-o padure inainte de sat si am oprit masina special sa ma uit, nu am vazut inca nimic :( Dar stiu sigur ca sunt pe aproape!

    O primavara frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos de urari si de vizita! O sa mergem mai desp prin paduri anul asta, sa culegem flori pentru presat - avem un proiect interesant cu flori presate, despre care vom scrie cand va fi gata...speram noi curand! Iarna lunga le-a facut pe bietele flori de padure sa scoata mai tarziu si mai greu capul din zapada. Abia astept si brandusele - am si eu cateva acasa, la Rosiori, si ar trebui sa infloreasca pentru prima data. Le voi "invita" pe blog imediat ce apar!

    RăspundețiȘtergere
  3. I deeply thank for your warm heart and thoughts...

    From Japan, ruma

    RăspundețiȘtergere
  4. Pete de culoare. Multumim de vizita, VertAnge!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat. Articol postat pe 13 martie 2011.
    Acum suntem in septembrie 2011 si vara s-a dus, Toamna este la putere. Tot astept prognoza sa vad cand se raceste vremea.
    Lunile trecute nu vedeam flori si iarba verde.
    Acum le caut.
    Pentru ca se sting.
    Asa suntem noi .

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos