"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

luni, 27 septembrie 2010

Bucurestiul in alb si negru - expozitie foto



Dragi prieteni,

am deosebita placere de a va trimite mai jos invitatia la o alta expozitie foto organizata de Asociatia Bucurestiul meu drag!, reprezentata de dl Andrei Birsan.

Va asteptam cu drag!


Draga prietene al Bucurestiului,

Noi, Asociatia “Bucurestiul meu drag”, impreuna cu Libraria Carturesti (librarie.carturesti.ro/) va invitam sa vedeti un Bucuresti clasic si elegant prezentat în fotografii alb-negru realizate de membrii asociatiei noastre. Nu suntem profesionisti, dar ne place sa fotografiem si mai ales sa fotografiem Bucurestiul nostru drag.

Despre vernisaj ar fi multe de spus…
Vernisajul de vineri 1 octombrie va incepe la ora 18.30 pe peronul statiei de metrou Unirii 1 unde, fiecare dintre fotografi isi va expune personal fotografia, ne vom muta in statia de metrou Unirii 2 iar pe la 19.30 vom vernisa expozitia in Pasajul Universitatii dupa care vom pune fotografiile acolo unde le este locul, in Café Verona de la Libraria Carturesti. Astfel fotografiile noastre vor face o calatorie prin oras.

La Cafe Verona, libraria Carturesti va asteptam la un must delicios si o turta dulce, la dovleac si mere coapte, ce mai… o sarbatorire a toamnei bucurestene!

Curatorul expozitiei: Dan Moruzan www.danmoruzan.ro
Fotografiile sunt minunat tiparite de AME Design www.amedesign.ro


Cu prietenie,
Asociatia “Bucurestiul meu drag”

Andrei Bîrsan
Presedinte Asociatia Bucurestiul meu drag
0743.076.255
www.orasul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos